Přemýšlíte o spolupráci s námi?
Než se ozvete, podívejte se, jak to u nás probíhá.
1. Poptávka
Uvažujete o tom, že nás oslovíte? Skvělé, máme z toho radost! Nejspíše proto, že se vám líbí ukázky naší práce a dozvěděli se více tom, kdo jsme.
Napište nám e-mail, jakou spolupráci od nás očekáváte a zanechte nejlépe telefonní kontakt, kam se máme ozvat.
2. Potkejme se osobně
Ozveme se vám co nejdříve. Společně pak najdeme termín a místo setkání. Úvodní schůzka trvá většinou 1–2 hodiny. Zjistíme vzájemně, zda má spolupráce smysl a doptáme se na informace, které potřebujeme pro předběžnou cenovou nabídku.
Většina projektů potřebuje řešení na míru. Časovou a cenovou náročnost projektů můžeme stanovit v tuto chvíli jen odhadem. Pro upřesnění musíme nejprve společně vytvořit smysluplné zadání.
3. Workshop & společné zadání
Pokud vzájemně zjistíme, že spolupráce dává smysl, společně se opět sejdeme. Ideálně si na to zarezervujte celý den – bude to intenzivní workshop. Měli by se zúčastnit také vaši kolegové, kteří mají s projektem něco společného. V této fázi se už od nás dozvíte spousty užitečných informací, předáme vám část našeho know-how, případně vám rovnou poradíme. Máme totiž spousty zkušeností z dřívějších projektů. Zároveň potřebujeme vhled i do vašeho oboru, kterému jistě dobře rozumíte. I kdybychom se na spolupráci nakonec nedohodli, odnesete si cenné informace a náš nezaujatý pohled. Proto tento workshop také účtujeme.
Cílem workshopu je ujasnit si zadání a pojmenovat co, proč a jak budeme společně v projektu dále řešit. Měli bychom si také jasně popsat vzájemná očekávání a rozsah potřebných prací. Možná také zjistíme nové možnosti nebo vás navedeme k řešení, které jste sami neviděli.
Workshop je důležitý pro nás i pro vás. Je to cesta, jak se vzájemně pochopit a zjistit, jak vám můžeme co nejlépe pomoct. Spolupráci vnímáme jako vzájemný vztah a potřebujeme také proniknout do vaší DNA, abychom našli co nejlepší řešení.
4. Cenová nabídka & návrh smlouvy
Díky workshopu můžeme připravit finální cenovou nabídku. Ta bude obsahovat také jednotlivé fáze projektu. Rádi máme jasno v podmínkách spolupráce. Pošleme vám tak návrh smlouvy, která řeší vše podstatné. Je to záruka pro obě strany, že vše proběhne podle plánu.
Cenovou nabídku vám připravíme na míru během 2–3 dnů po workshopu.
5. Termíny a smlouva
Jakmile schválíte naši finální cenovou nabídku, můžeme sladit termíny realizace. Většinou projekt rozdělíme na více dílčích fází. Vy tak budete vědět, kdy a jaké dostanete výstupy naší práce.
Upravíme termíny ve smlouvě a pošleme vám její finální návrh. Případně vše sladíme ještě k oboustranné spokojenosti.
6. Jdeme společně do toho!
Všechno je dohodnuto a stvrzeno? Skvělé, pustíme se společně do práce a budeme postupovat podle jednotlivých dohodnutých fází projektu, tak abychom se dopracovali k vytyčenému cíli.
Fakturu vám pak následně vystavíme vždy po ukončení jednotlivé fáze. Vy získáte dohodnuté výstupy a my za svou odvedenou práci zaplaceno. Obě strany budou spokojené.
7. Dlouhodobější spolupráce a dohled
Po vytvoření vizuální identity, konceptu nebo webové grafiky práce nekončí. Je potřeba většinou navrhnout, vyrobit nebo vytisknout konkrétní věci, aby váš nový web, produkt nebo značka ožila.
Můžeme tak dohlédnout na to, aby vše dobře dopadlo. Máme zkušenosti s tiskem, realizací webových stránek nebo mobilních aplikací. Rádi vám následně poradíme nebo poskytneme oponenturu. Nikdo vás tak snadno nenapálí a budete mít jistotu, že zaplatíte přiměřenou cenu a dostanete požadovanou kvalitu. Je pro nás důležité, aby vaše investované prostředky byly plně využity a naši práci někdo zbytečně na konci nezhatil. Záleží nám na výsledku, stejně jako vám samotným.